Hainele si electrocasnicele, vedetele cumparaturilor anul trecut

Ziarul Financiar 23.01.2008
Cele mai frecvente categorii de produse achizitionate pe parcursul anului trecut de romani au fost obiectele de imbracaminte -incaltaminte, aparatura electrocasnica si cea audio-video potrivit unui studiu realizat online de Trafic.ro, serviciul de monitorizare al traficului si audientei pe internet detinut de NetBridge Development.
Astfel, 87,5% din romani si-au luat haine si incaltaminte, 75% - aparatura electrocasnica si 75% - aparatura audio - video.

Studiul a relevat ca peste jumatate din respondenti au cumparat anul trecut un calculator (62,5%), un telefon mobil (50%), aparatura foto-video (50%), obiecte de marochinarie (50%) sau articole menaj (50%).

Domeniul imobiliar a ramas un interes major pentru romani, 37,5% dintre respondenti investind in amenajari interioare, in comparatie cu doar 25% dintre acestia care au achizitionat un autoturism. In 2007, romanii au cheluit cel mai putin pe articolele destinate timpului liber, doar 25% dintre cei chestionati raspunzand afirmativ.

Datele ultimului studiu publicat de Trafic.ro au fost colectate in perioada noiembrie - decembrie 2007 din peste 16.800 de chestionare completate de catre vizitatorii celor 369 de site-uri inscrise in studiu. Site-urile participante fac parte din toate categoriile prezente in Trafic.ro.