Media & Advertising

Un singur sistem de masurare multimedia

30.05.2007, 18:39 10

Piata internationala de monitorizare a audientei tinde spre un singur sistem de monitorizare multimedia, iar piata locala va urma aceasta tendinta, au declarat reprezentantii Asociatiei Romane de Monitorizare a Audientei (ARMA), care au organizat un seminar de prezentare a diferitelor sisteme de monitorizare a audientei folosite in Europa. La ora actuala, in Romania, compania TNS-AGB monitorizeaza televiziunea, BRAT monitorizeaza tirajele presei scrise, iar SAR masoara audienta radio. Primele schimbari referitoare la modalitatile de masurare a audientei si la mijloacele de comunicare monitorizate ar putea sa apara cel mai devreme in 2009, au mai spus reprezentantii ARMA. "Incercam sa cautam cele mai fidele modalitati de a masura audienta si ca pe viitor sa avem posibilitatea de a modifica serviciul pe care GfK (companie care va monitoriza incepand cu 1 ianuarie 2008 audienta TV - n.r.) il va furniza", a declarat Mihail Vartosu, cofondator al ARMA si actual responsabil cu relatiile externe al companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO