Un singur sistem de masurare multimedia

Autor: Cristiana Groza 30.05.2007
Piata internationala de monitorizare a audientei tinde spre un singur sistem de monitorizare multimedia, iar piata locala va urma aceasta tendinta, au declarat reprezentantii Asociatiei Romane de Monitorizare a Audientei (ARMA), care au organizat un seminar de prezentare a diferitelor sisteme de monitorizare a audientei folosite in Europa. La ora actuala, in Romania, compania TNS-AGB monitorizeaza televiziunea, BRAT monitorizeaza tirajele presei scrise, iar SAR masoara audienta radio. Primele schimbari referitoare la modalitatile de masurare a audientei si la mijloacele de comunicare monitorizate ar putea sa apara cel mai devreme in 2009, au mai spus reprezentantii ARMA. "Incercam sa cautam cele mai fidele modalitati de a masura audienta si ca pe viitor sa avem posibilitatea de a modifica serviciul pe care GfK (companie care va monitoriza incepand cu 1 ianuarie 2008 audienta TV - n.r.) il va furniza", a declarat Mihail Vartosu, cofondator al ARMA si actual responsabil cu relatiile externe al companiei.