Media & Advertising

Premianti la EPICA

10.12.2004, 00:00 5



Lowe & Partners, Mercury Promotions, McCann Erickson si DDB Bucharest sunt agentiile romanesti care au plecat cu cate o distinctie de la editia din acest an a Festivalului International de Publicitate EPICA. Astfel, Lowe&Partners a obtinut argintul pentru campania socio-educationala "Citeste o carte!", la categoria Media Innovation, sectiunea Print; Mercury Promotions a fost premiata, tot cu argint si tot la sectiunea Print, pentru "Dont't drink and drive"; McCann Erickson a fost premiata, de asemenea, cu argint, insa la sectiunea Film, pentru spotul "Nunta", realizata pentru MTV Romania; in sfarsit, DDB Bucharest a primit bronzul pentru Calendarul Alpha Bank, la sectiunea Print.



Anul acesta, la EPICA au fost anuntati un numar de 63 de castigatori, printre care doi au primit marele premiu EPICA d'Or. Astfel, EPICA d'Or la Film a fost castigat de Wieden & Kennedy, Londra, pentru filmul "Grrr", pentru Honda Diesel. Cel de-al doilea trofeu a mers la Paris, la BDDP & Fils, pentru campania in print pentru publicatia economica Les Echos. Premiatii cu aur primesc trofee EPICA, iar cei cu argint si bronz, diplome.



La concurs au participat 635 de agentii din 41 de tari, cu 4.755 de lucrari inscrise. Din Romania au fost opt agentii, care au inscris 26 de lucrari. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO