Media & Advertising

OMD a castigat contul Reebok

30.07.2004, 00:00 3

Reebok si-a incredintat contul pan-european de media, in valoare de 20 de milioane de lire sterline, agentiei OMD Europe. Prin aceasta decizie, pentru care nu s-a organizat pitch, Reebok urmareste sa-si consolideze operatiunile de publicitate, cu ajutorul companiei-mama a OMD, Omnicom. Aceste operatiuni au fost coordonate, din 2001 pana acum, de catre Arnell Group, de asemenea parte a Omnicom.
Contul, care in Marea Britanie valoreaza aproximativ 5,5 milioane de lire sterline, a fost administrat, din 2002 pana in prezent, de catre Mediaedge:cia (WPP Group). Operatiunile vor fi coordonate de la biroul OMD International din Londra si vor cuprinde 15 piete europene, printre ele Franta, Germania, Italia, Spania si Marea Britanie.
OMD isi va intra in drepturi incepand cu luna septembrie si va administra operatiunile de media planning/buying pentru segmentele-cheie ale Reebok: RBK, Performance si Classic. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO