Media & Advertising

Olimpiadele Comunicarii, la linia de sosire

14.05.2004, 00:00 25



Cele mai bune campanii de comunicare realizate de studentii participanti la competitiile din cadrul Olimpiadelor Comunicarii au fost premiate in cadrul unei festivitati organizate, in aceasta saptamana, la World Trade Center Bucuresti, eveniment ce a adunat laolalta specialisti din toate domeniile comunicarii.



Timp de doua saptamani, 43 de echipe formate din cate cinci studenti au pregatit campanii de comunicare pentru tot atatea companii, institutii publice si oameni politici. Prezentarile acestora au avut loc in perioada 7-9 mai. Specialisti din peste 25 de agentii de publicitate si de relatii publice i-au tutoriat pe studenti si le-au jurizat apoi munca.



Castigatorii celei de-a IV-a editii a Olimpiadelor Comunicarii au fost urmatorii:



Comunicare institutionala - ELSA Team (locul I), brief-ul fiind propus de Ministerul Integrarii Europene; Brown Foxes (locul II), pentru brief-ul Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei si echipa All@ (locul III), pentru brief-ul propus de Serviciul Roman de Informatii. La aceasta categorie a fost acordata o mentiune speciala echipei ASSAS pentru proiectul realizat pe brief-ul Delegatiei Comisiei Europene la Bucuresti.



Comunicare politica - Echipa Political-Vice (locul I), pe un brief propus de Radu Berceanu; Politikon Communications (locul II), pe un brief al Asociatiei ProDemocratia; Impact Political Strategy (locul III), brief-ul fiind propus de Maria Petre.



Discurs Politic - stefan Paun: "In Romania de azi e bine sa urmezi studii superioare" (locul I); Razvan George Dumitru: "Sex simbolurile sunt un stimulent" (locul II); Christian Nasulea: "Copiii cu handicap ar trebui integrati in clase speciale" (locul III); Cristina Maria Mazilu: "Copiii cu handicap mental ar trebui sa fie integrati in scoli normale" (locul III) si Mihai Alexandru Pop: "Internetul - cel mai mare drog" (locul III)



Relatii Publice - Prime PR (locul I) pe brief-ul propus de Radio 21; Pre_vent (locul II) pe brief-ul propus de "Ziua" si Fast Forward (locul III), brief-ul fiind propus de "Academia Catavencu".



Advertising - Echipa Coffe Break (locul I) pentru proiectul dezvoltat pe brief-ul propus de Televiziunea Romana; Deadvertising (locul II) pe brief-ul propus de British Council si Evoke (locul III) pe brief-ul propus de Quadrant Amroq Beverages.



Pe langa aceste premii, Merlin Advertising a oferit prima Bursa Merlin, ce consta in 300 de euro si un stagiu la agentie. Aceasta bursa, initiata de Liviu Lambrino, Managing Partner Merlin Advertising, a fost castigata de Andrei Balan pentru "inversunare in gandire strategica".



Olimpiadele Comunicarii este un proiect al Asociatiei de Comunicare Ethos, finantat de Agentia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor prin Programul Youth al Comisiei Europene.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO