Media & Advertising

Graffiti BBDO si GMP au fost alese pentru dezvoltarea si comunicarea platformei CSR a Petrom

19.04.2010, 16:30 47

Graffiti BBDO si GMP se vor ocupa de proiectele deresponsabilitate sociala (CSR) ale Petrom in urmatorii trei ani.Cele doua agentii au fost alese in urma unei licitatii organizatein luna martie, dintr-un total de 9 agentii. Graffiti BBDO si GMPvor oferi fiecare servicii de consultanta strategica, projectmanagement si comunicare - ATL, BTL, PR si comunicare digitala -asigurand atat dezvoltarea platformei CSR, cat si comunicareaexterna si interna pe urmatorii trei ani.

Grupul BBDO a castigat licitatia cu o echipa de comunicare cereunea reprezentanti din toate agentiile parte a BBDO, de la zonade ATL si PR pana la cea de CRM sau cercetare si consultanţa.Agentia full service GMP Advertising a participat la licitatiealaturi de GMP PR, Point Public Affairs şi Webstyler, companii ceofera expertiza in public relations, public affairs şi comunicareonline.

Compania si agentiile vor implementa proictele prin care Petromsustine protejarea mediului, educatia si implicarea incomunitati.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO