Graffiti BBDO si GMP au fost alese pentru dezvoltarea si comunicarea platformei CSR a Petrom

Ziarul Financiar 19.04.2010

Graffiti BBDO si GMP se vor ocupa de proiectele de responsabilitate sociala (CSR) ale Petrom in urmatorii trei ani. Cele doua agentii au fost alese in urma unei licitatii organizate in luna martie, dintr-un total de 9 agentii. Graffiti BBDO si GMP vor oferi fiecare servicii de consultanta strategica, project management si comunicare - ATL, BTL, PR si comunicare digitala - asigurand atat dezvoltarea platformei CSR, cat si comunicarea externa si interna pe urmatorii trei ani.

Grupul BBDO a castigat licitatia cu o echipa de comunicare ce reunea reprezentanti din toate agentiile parte a BBDO, de la zona de ATL si PR pana la cea de CRM sau cercetare si consultanţa. Agentia full service GMP Advertising a participat la licitatie alaturi de GMP PR, Point Public Affairs şi Webstyler, companii ce ofera expertiza in public relations, public affairs şi comunicare online.

Compania si agentiile vor implementa proictele prin care Petrom sustine protejarea mediului, educatia si implicarea in comunitati.