Media & Advertising

Coca-Cola light cauta barbatul potrivit pentru imaginea sa

01.10.2004, 00:00 12



Compania Coca-Cola a lansat campania "Coca-Cola light te vrea celebru", care se va derula pana pe 27 noiembrie. Campania, una inovatoare pentru piata romaneasca, are ca scop alegerea barbatului Coca-Cola light, cel care va fi pentru urmatorul an imaginea marcii in Romania.



In paralel cu acest concurs, se va desfasura o campanie promotionala in magazine pana pe 14 noiembrie in cadrul careia vor fi acordate 100.000 de premii in valoare totala de 257.000 de euro. Acestea constau in 10 laptop-uri Apple Powerbook G4, 100 camere foto Olympus C310, 100 de telefoane mobile Motorola V220 si 100.000 de multipack 4x0,5 L PET de Coca-Cola light.



"Coca-Cola light te vrea celebru" va fi comunicata prin spoturi TV si radio si materiale la punctele de vanzare, realizate de agentia Lowe & Partners, precum si printr-o campanie de relatii publice de care se ocupa McCann PR.



Campania de selectare a barbatului Coca-Cola light va cuprinde patru etape: preselectia realizata prin petreceri organizate in cele 11 orase incluse in campanie, votarea online a celor selectati, training camp-ul la care vor participa primii zece barbati in topul preferintelor consumatorilor si show-ul final in care va fi prezentat castigatorul. Desfasurarea campaniei va fi prezentata si la televizor in cadrul emisiunii "E timpul sa fii celebru" difuzata de postul Acasa TV incepand cu 11 octombrie.



Preselectia participantilor se va desfasura sub numele de Caravana Coca-Cola light, in perioada 2-24 octombrie, in 11 orase din tara: Constanta, Craiova, Oradea, Timisoara, Sibiu, Baia Mare, Cluj Napoca, Brasov, Bacau, Iasi si Bucuresti.



Marele castigator va fi imaginea Coca-Cola light in Romania pentru urmatorul an, va primi un premiu de 10.000 de dolari, va participa la sedintele foto, precum si la evenimentele de relatii publice. "In functie de calitatile castigatorului vom decide daca vom filma cu el un spot, daca vor realiza o campanie de outdoor sau daca va fi implicat in activitatile de PR ale companiei", a declarat Miruna Raclaru, Brand Manager Coca Cola.



Sticla de 0,5 L PET argintie, care este folosita si pentru aceasta campanie, a fost introdusa anul trecut, cu ocazia lansarii campaniei "Coca-Cola light te provoaca la stralucire".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO