Reclamele din timpul Super Bowl, finala campionatului profesionist de fotbal din Statele Unite ce va avea loc în această seară la ora 01:30 (ora României), vor fi subiectul de discuţie favorit al americanilor, scrie Business Insider.
Site-ul prezintă un clasament al celor mai de succes reclame în funcţie de cât de distribuite au fost de către utilizatorii diverselor reţele sociale având în vedere faptul că există o diferenţă între a viziona o reclamă pentru a pierde timpul şi a considera atât de bună pentru a o distribui pe reţelele sociale.
Dacă reclamele actuale au un avantaj datorită faptului că au apărut într-o eră a reţelelor sociale, şi reclame clasice precum cea a Apple numită 1984 sau Wassup a Budweiser se află în top.
The Force - Volkswagen: 4,81 milioane de distribuiri
Reclama Budweiser tribut pentru tragedia din 11 septembrie 2001: 4,08 milioane de distribuiri
Fast Five trailer: 884.000 de distribuiri
The Bark Side - Volkswagen: 680.000 de distribuiri
House Rules - Doritos: 556.000 de distribuiri
Imported from Detroit - Chrysler: 417.000 de distribuiri
Terry Tate Office Linebacker - Reebok: 302.000 de distribuiri
Pug Attack - Doritos: 253.000 de distribuiri
Cowboys & Aliens trailer: 229.000 de distribuiri
Matthew's Day Off - Honda: 228.000 de distribuiri
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels