Info

(P) N-au barurile suficientă bere cât fotbal poate transmite live Dolce Sport!

(P) N-au barurile suficientă bere cât fotbal poate...

Autor: Publicitate

08.06.2016, 11:00 317

Cu un abonament începând de la 21 de lei/luna plus TVA, orice bar, cafenea sau restaurant din România se poate conecta la cel mai mare magnet de consumatori din această vară – meciurile televizate de la Campionatul European de Fotbal din Franţa, care începe vineri, 10 iunie, cu partida Franţa-România.

Dolce Sport deţine în exclusivitate drepturile de televizare pentru toate meciurile de la Euro 2016, canalele Dolce Sport fiind disponibile în cadrul ofertei speciale TV HoReCa de la Telekom Romania.

Astfel, cu un cost lunar foarte mic, orice bar, cafenea sau restaurant se poate conecta din 10 iunie până pe 10 iulie la febra meciurilor între cele mai tari echipe de fotbal din Europa, fără a mai ţine cont de opţiuni speciale de televizare sau restricţii – pentru că Dolce Sport este singura televiziune care va transmite integral Euro 2016. Iar fotbalul de calitate este frumos, şi când este jucat de Naţionala noastră, dar şi când poţi urmări un joc între două selecţionate puternice precum Italia-Suedia sau Spania-Cehia – oricare dintre echipele care nu sunt în grupă cu România, dar al căror joc este memorabil şi va putea fi urmărit in exclusivitate pe canalele Dolce Sport.

Plus că, un televizor mare, la care se vede în special fotbal, asigură vânzări semnificative din combustibilul preferat al suporterilor, berea.

Iar dacă localul nu e dotat cu un televizor de mari dimensiuni, nicio problemă – se poate cumpăra tot de la Telekom, împreună cu pachetul TV HoReCa, plătindu-l în rate pe durata contractului de doi ani. Mai mult, beneficiile televizorului achizitionat se vor remarca si după Euro 2016, când Echipa Naţională, al cărei sponsor principal este Telekom, va începe meciurile de calificare pentru Mondialul din 2018 din Rusia. În plus, pe Dolce Sport se pot urmări campionatele interne de fotbal din Anglia, Germania, Spania, dar si Formula 1, NBA şi alte competiţii sportive in exclusivitate.

Mai mult, proprietarii de baruri, restaurante şi cluburi pot lua de la Telekom şi o soluţie de internet de mare viteză, pentru a oferi clienţilor acces la internet prin Wi-Fi, de calitate superioară - un alt element de diferenţiere care îi va face pe mulţi să opteze pentru acel local în detrimentul altuia. Iar clienţii conectaţi la Wi-Fi mai mult ca sigur vor da check-in pe Facebook cu numele barului în care se află, iar asta înseamnă promovare gratuită. Dacă vor să meargă şi mai departe pentru a-şi mulţumi clienţii, patronii din segmentul HoReCa pot să opteze pentru soluţia Managed Wi-Fi, care are o componentă de data analytics. Cu ajutorul ei, proprietarul poate afla dacă un client este la prima sa vizită sau a mai fost acolo, cât a stat în local sau pe la ce oră preferă să îi treacă pragul, în cazul în care este un client care a revenit. Dacă interpretează corect aceste informaţii, proprietarul localului îşi poate fideliza clienţii şi poate avea creşteri semnificative ale vânzărilor.    

Aşadar, cu o investiţie care porneşte de la 21 lei pe lună plus TVA pentru abonamentul TV de la Telekom, un proprietar de bar, restaurant sau hotel are în faţă o vară profitabilă. Numai bere suficientă să aibă!

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO