Info

(P) Mega Image prezintă rezultatele acţiunilor de sustenabilitate din 2021, în cea de-a treia ediţie a raportului nefinanciar

(P) Mega Image prezintă rezultatele acţiunilor de...

Autor: Publicitate

23.12.2022, 11:41 136

Mega Image publică, pentru al treilea an consecutiv, raportul anual nefinanciar, care reuneşte informaţii referitoare la activitatea Mega Image pe parcursul anului 2021 şi informaţii relevante care contribuie la înţelegerea performanţei sociale şi de mediu, precum şi impactul activităţii pe piaţa locală.

Cu toate că provocările şi dificultăţile generate de criza pandemică s-au resimţit şi în 2021, acesta a fost un an în care noi ne-am conturat şi mai bine direcţia de acţiune responsabilă faţă de angajaţii, clienţii, partenerii şi furnizorii noştri, precum şi faţă de comunităţile în care ne desfăşurăm activitatea, cu scopul de a contribui la un viitor mai bun, pentru noi toţi. Astfel, am mers Un pas mai departe şi în 2021, consolidând platforma noastră de sustenabilitate prin proiecte sociale, caritabile, de educaţie, de mediu, culturale şi de sănătate ”, spune Mircea Moga, CEO Mega Image.

Sustenabilitatea reprezintă un element esenţial al modului în care Mega Image îşi desfăşoară activitatea curentă, în ceea priveşte angajaţii, partenerii de business şi comunităţile. Astfel, în 2021, investiţia Mega Image în comunitate prin proiecte sociale, caritabile, de educaţie, de mediu, culturale şi de sănătate a fost de peste 2 milioane de euro, prin contracte de sponsorizare, în bani sau produse. Toate proiectele, acţiunile şi campaniile de sustenabilitate ale Mega Image sunt reunite sub platforma Un pas mai departe, lansată în 2020: https://www.mega-image.ro/sustenabilitate .

Urmând direcţiile strategice de sustenabilitate definite la nivel de Grup, Mega Image şi-a construit, şi în anul 2021, acţiunile în jurul a trei piloni cheie de sustenabilite: susţinerea unei alimentaţii sănătoase prin alegeri mai bune, conservarea resurselor şi reducerea risipei deşeurilor alimentare şi a cantităţii de plastic.

Mega Image susţine o alimentaţie sănătoasă, prin produsele Gusturi Româneşti, prin programul online de alimentaţie sănătoasă pentru copii, promoţiile şi ofertele pentru produse sănătoase, educaţie şi recomandări pentru o alimentaţie sănătoasă prin catalogul şi website-ul Mega Image. Lansat în 2019, programul „Mănânc corect, sunt mega sănătos”, de educaţie pentru o alimentaţie sănătoasă, pentru copiii din clasele primare, a continuat şi în anul 2021, inspirând astfel tinerele generaţii să facă alegeri alimentare echilibrate.

În ceea ce priveşte conservarea resurselor, 43,5% din consumul total de energie electrică este energie verde, ce provine de la 20 de centrale fotovoltaice, cu zero emisii carbon, au fost reciclate peste 13.000 de tone de ambalaje din hartie, carton si plastic.

Mega Image a continuat demersurile împotriva risipei alimentare şi în 2021, atât prin iniţiativele operaţionale de diminuare a cantităţii de produse care ajunge să fie risipită, lansarea unei noi cantine sociale în Bucureşti, susţinute financiar în totalitate şi care deserveşte copii din medii defavorizate, cât şi prin redirecţionarea din magazine a 935 de tone de alimente către ONG-uri partenere care deservesc persoane din categorii vulnerabile sau animale fara stapan. De asemenea, a susţinut şi o serie de proiecte cu impact crescut în reducerea risipei alimentare şi a cantităţii de plastic. Astfel, prin intermediul programului Mega Proiecte de Azi pentru Mâine, Mega Image a oferit fonduri de 100.000 euro pentru i implementarea celor mai bune 5 soluţii pentru reducerea consumului de plastic şi a risipei alimentare.

De asemenea, Mega Image a continuat să se implice în educaţia tinerelor generaţii prin concursul naţional de dezbateri educaţionale, Mega Dezbatere, ajuns la ediţia a V-a. La această ediţie au luat startul 270 de elevi de liceu din 17 oraşe din ţară, care au dezbătut pe teme actuale de sustenabilitate.

Totodată, în cadrul programului de voluntariat intern „12 fapte bune”, echipa Mega Image a reuşit în 2021 să susţină 20 de cauze, in parteneriat cu 14 ONG-uri, ajutand astfel 700 beneficiari direcţi şi 5000 indirecţi. De asemenea, 316 colegi s-au mobilizat si au oferit celor in nevoie 457 donaţii în bunuri şi 16.000 ron donaţii financiare.

Mega Image contribuie la crearea unui mediu de lucru mai bun, stabil, cu posibilităţi de evoluţie profesională, unde interacţiunea de zi cu zi se realizează într-un cadru guvernat de valori precum etică şi integritate, nediscriminare şi incluziune. Astfel, in anul 2021, am reusit sa integram în comunitatea noastră peste 100 persoane cu dizabilitaţi, iar 7.817 colegi au participat la peste 70.100 ore de training.

Mai multe informaţii se gasesc în raportul anual nefinanciar 2021, disponibil integral aici:

 

https://www.mega-image.ro/sustenabilitate/brosuri-rapoarte

 

 

 

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO