Eveniment

O filiala a Postei franceze a preluat 60% din Hit Mail de la actionari romani

24.03.2009, 00:00 59
Grupul francez Mediapost, filiala a La Poste, serviciul postal al Frantei, a devenit miercuri actionar al holdingului Hit Mail, specializat in marketing direct si mailing neadresat, prin preluarea unui pachet de 60% din capital. Anterior tranzactiei, titlurile companiei erau detinute de Marian Seitan, cu o participatie de 87,57%, si Raluca Seitan, cu 12,43%. Seitan, care va ramane la conducerea companiei pe pozitia de managing director, a ramas cu un pachet de 40% din titluri, se arata intr-un comunicat comun al celor doua grupuri. Nathalie Andrieux, director general al Mediapost in Franta, va ocupa functia de presedinte al Consiliului de Administratie al Mediapost Hit Mail. Compania are ca obiectiv dezvoltarea pietei romanesti de marketing direct, care este destul de putin valorificata, dar are un potential important. Mailingul direct, adresat si neadresat, este subdezvoltat in Romania, reprezentand 2-3% din totalul cheltuielilor de marketing si comunicare, fata de peste 20% in Franta, potrivit datelor celor doua companii. Grupul Mediapost a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 440 de milioane de euro, avand operatiuni in Franta, Spania si Portugalia. Mediapost are 15.000 de angajati in Franta si distribuie anual zece miliarde de tiparituri si mostre. Grupul Hit Mail a raportat anul trecut o cifra de afaceri consolidata de 7,8 milioane de euro, in crestere cu 45% fata de 2007. Pe langa Hit Mail Romania, grupul include companiile Inbox Marketing, Create Direct, Hit Mobile Marketing, Interactions si Hit Mail Bulgaria.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO