LIVE: Acum la ZF Tech Day: Cum se dezvoltă comunitatea din jurul viitorului parc ştiinţific şi tehnologic din Măgurele? Urmăriţi o discuţie cu Mădălin Ioniţă, Director Executiv, Asociaţia „Măgurele Science Park”
Eveniment

Consumul a crescut în august cu 11%, semn că românii din diaspora şi-au petrecut din nou vacanţa de vară în ţară. Inflaţia cântăreşte şi ea

Surprinzător, online-ul a avansat mai lent decât offline-ul Toate segmentele mari din comerţul cu amănântul au crescut în august comparativ cu aceeaşi lună din 2020 Vânzările de haine şi încăţări sunt categoria cu cel mai alert ritm, de circa 29%, urmată de mobilă şi electro-IT cu 15%.

Luna august este cunoscută de executivii şi antreprenorii din comerţul alimentar drept luna în care românii din diaspora se întorc acasă pentru vacanţa de vară. O situaţie similară are loc şi în decembrie, cu ocazia sărbătorilor de iarnă, şi în luna Paştelui. Tocmai de aceea, în mod normal, cele trei luni se numără printre cele mai bune din an pentru comerţ, fie el alimentar sau de materiale de construcţii, mobilă ori electroIT.

„Anul acesta am văzut un pattern bun, care a început cu Paştele şi a continuat cu august. Au fost mai mulţi români care au revenit în ţară. În funcţie de ce se întâmplă cu numărul de cazuri, şi decembrie ar putea urma acelaşi model. Depindem însă mult de ce se va întâmpla cu criza sanitară“, spune Daniel Gross, CEO al Penny România, o reţea de discount cu aproape 300 de magazine.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.