Eveniment

Bringo, platformă specializată în cumpărături online şi livrare la domiciliu, o numeşte pe Florina Dobre în funcţia de CEO, după plecarea lui Cătălin Samara de la conducere

Bringo, platformă specializată în cumpărături online...

Autor: Florentina Niţu

18.10.2023, 18:02 186

Bringo, platformă specializată în cumpărături online şi livrare la domiciliu, lansată în 2015 în România, anunţă şi numirea Florinei Dobre în funcţia de CEO, după plecarea lui Cătălin Samara de la conducerea companiei, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii acesteia printr-un comunicat de presă.

„Decizia de a renunţa la poziţia de CEO a fost mai degrabă un pas firesc pentru obiectivele pe care mi le-am propus la nivel personal, însă sunt încrezător că Bringo se bucură de expertiza unei echipe puternice” a spus Cătălin Samara. 

El a preluat conducerea Bringo în 2017, platforma având listaţi în prezent peste 300 de vendori printre care şi unii dintre cei mai importanţi retaileri alimentari:  Carrefour, Penny, Cora, Auchan. În cadrul mandatului lui Cătălin Samara, Bringo s-a extins în Maroc şi Belgia şi a dezvoltat licenţe de tip „white label” pentru alte regiuni ale globului interesate să dezvolte o aplicaţie de e-commerce.  

Florina Dobre a ocupat funcţii de management în cadrul Vodafone România, ultima poziţie ocupată fiind cea de Customer Operations Support Director. În tot acest timp, a gestionat proiecte strategice precum transformare digitală, automatizare de procese, transformare canale de vânzare la distanţă, management de proiect şi gestionarea riscului. În 2019 s-a alăturat echipei Carrefour România, în rolul de Director de Operaţiuni şi Experienţă Clienţi (Customer Operations and Expericence). 

„Îi mulţumim lui Cătălin pentru viziunea de care a dat dovadă în timpul mandatelor sale în calitate de CEO. Îi urăm, în acelaşi timp, bun-venit Florinei Dobre în rolul de CEO Bringo România. Florina este un profesionist desăvârşit, cu experienţă în telecomunicaţii şi retail, transformare digitală şi cu o viziune orientată spre oameni, clienţi şi echipele pe care le-a condus până în prezent. Bringo este un jucător important în piaţa de e-grocery, o piaţă cu o dinamică foarte interesantă. Diversitatea vendorilor pe care îi avem listaţi în aplicaţie şi scalabilitatea afacerii la nivel internaţional, împreună cu o echipă puternică de conducere ne ajută să răspundem pozitiv acestei dinamici în segmentul de e-grocery”, susţin reprezentanţii companiei Bringo România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO