Francezul Christian Mazauric (46 de ani), care conduce de la începutul lunii septembrie reţeaua locală de bricolaj Brico Dépôt, parte a grupului britanic Kingfisher, spune că strategia sa din perioada următoare se va concentra pe dezvoltarea zonei de customer service (servicii pentru clienţi), astfel încât clienţii care trec pragul magazinelor să primească consultanţă de la angajaţi în alegerea şi achiziţia produselor.
„Profilul consumatorilor români este diferit (faţă de cel al consumatorilor vestici – n.red.), ei caută consultanţă în alegerea produselor. Angajaţii noştri îşi vor petrece 60-70% din timp dedicându-se clienţilor. Dacă nu ai grijă de clienţi, aceştia nu se mai întorc şi a doua oară. (…) Strategia noastră este să ne adaptăm la nevoile pieţei“, a spus Mazauric, în prima sa conferinţă de presă de la numirea la conducerea operaţiunilor din România. Până acum, reţeaua Brico Dépôt a mizat pe formatul de tip self-service în România.