Constructii & Imobiliare

Noul şef al Brico Dépôt mizează pe consultanţa la raft; expansiunea, amânată până în 2017. „Suntem în căutare de terenuri“

Christian Mazauric, CEO al Brico Dépôt România: Cred că este loc pentru aproximativ 50 de magazine Brico Dépôt pe plan local. Deocamdată în 2016 ne vom concentra pe schimbarea experienţei clienţilor în cadrul magazinelor deja existente, iar din 2017 vom începe să deschidem noi magazine.

Christian Mazauric, CEO al Brico Dépôt România: Cred că este loc pentru aproximativ 50 de magazine Brico Dépôt pe plan local. Deocamdată în 2016 ne vom concentra pe schimbarea experienţei clienţilor în cadrul magazinelor deja existente, iar din 2017 vom începe să deschidem noi magazine.

Autor: Andreea Neferu

02.11.2015, 00:08 837

Francezul Christian Mazauric (46 de ani), care conduce de la în­ceputul lunii septembrie re­ţea­ua locală de bricolaj Brico Dépôt, parte a grupului bri­tanic Kingfisher, spu­ne că strategia sa din pe­rioa­da următoa­re se va con­centra pe dezvol­ta­rea zonei de custo­mer ser­vice (ser­vi­cii pen­tru clienţi), ast­fel încât clienţii care trec pra­gul ma­ga­zi­ne­lor să pri­­mească con­sul­tanţă de la an­gajaţi în ale­ge­rea şi achiziţia produselor.

„Profilul consumatorilor români este diferit (faţă de cel al consumatorilor ves­tici – n.red.), ei caută consultanţă în ale­gerea produselor. Angajaţii noştri îşi vor pe­trece 60-70% din timp dedicân­du-se cli­enţilor. Dacă nu ai grijă de clienţi, aceş­tia nu se mai întorc şi a doua oară. (…) Strategia noastră este să ne adaptăm la nevoile pieţei“, a spus Mazauric, în prima sa conferinţă de presă de la nu­mi­rea la conducerea operaţiunilor din România.  Până acum, reţeaua Brico Dépôt a mi­zat pe formatul de tip self-service în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO