Noul şef al Brico Dépôt mizează pe consultanţa la raft; expansiunea, amânată până în 2017. „Suntem în căutare de terenuri“

Autor: Andreea Neferu 02.11.2015

Francezul Christian Mazauric (46 de ani), care conduce de la în­ceputul lunii septembrie re­ţea­ua locală de bricolaj Brico Dépôt, parte a grupului bri­tanic Kingfisher, spu­ne că strategia sa din pe­rioa­da următoa­re se va con­centra pe dezvol­ta­rea zonei de custo­mer ser­vice (ser­vi­cii pen­tru clienţi), ast­fel încât clienţii care trec pra­gul ma­ga­zi­ne­lor să pri­­mească con­sul­tanţă de la an­gajaţi în ale­ge­rea şi achiziţia produselor.

„Profilul consumatorilor români este diferit (faţă de cel al consumatorilor ves­tici – n.red.), ei caută consultanţă în ale­gerea produselor. Angajaţii noştri îşi vor pe­trece 60-70% din timp dedicân­du-se cli­enţilor. Dacă nu ai grijă de clienţi, aceş­tia nu se mai întorc şi a doua oară. (…) Strategia noastră este să ne adaptăm la nevoile pieţei“, a spus Mazauric, în prima sa conferinţă de presă de la nu­mi­rea la conducerea operaţiunilor din România.  Până acum, reţeaua Brico Dépôt a mi­zat pe formatul de tip self-service în România.