Companii

Vânzările online de alimente, o furtună într-un pahar cu apă în regiune? Internetul contribuie cu 0,3% la vânzările magazinelor proprietarului Mega Image din Europa Centrală şi de Est, faţă de 5% la nivel de grup

Vânzările online de alimente, o furtună într-un pahar...

Autor: Cristina Roşca

20.02.2020, 00:06 526
Proprietarul magazinelor Mega Image, gigantul olandezo-belgian Ahold Delhaize, a avut anul trecut vânzări online de circa 3,5 mld. euro, cu 24% mai mari decât în 2018. România, ca de altfel întreaga regiune a Europei Centrale şi de Sud-Est, este practic invizibilă în total.

Mai exact, vânzările online din zonă se ridică la doar 19 mil. euro, plus 18,8%, potrivit calculelor ZF pe baza datelor din rapoartele Ahold Delhaize. Suma include atât România (brandul Mega Image), cât şi Serbia (Maxi) şi Grecia (Alfa Beta). Cehia face parte din aceeaşi regiune, însă nu apare pe site-ul grupului că ar avea operaţiuni online.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO