Companii

Vânzările de bunuri de larg consum au crescut cu 13% în vara lui 2021 faţă de aceleaşi luni de anul trecut. În Bucureşti şi Ilfov ritmul e la jumătate. Pentru a analiza evoluţia vânzărilor se iau în calcul atât expansiunea, cât şi inflaţia şi influenţa promoţiilor la raft. Mai exact, creşterea se calculează pornind de la preţul pe care îl plăteşte un consumator la casă

ANALIZĂ

Braşov, Timiş, Cluj, Constanţa, Bihor şi Iaşi sunt judeţele cu cele mai importante creşteri ale vânzărilor de bunuri FMCG în perioada iunie-au­gust 2021 faţă de aceleaşi luni din anul an­te­rior, de multe ori ritmul fiind de două ori mai alert faţă de cel din Bucureşti şi Ilfov.

Astfel, vânzările de alimente au crescut cu 18% în Braşov, faţă de 6,9% în Capitală. În Iaşi, ritmul pentru achiziţiile de bunuri de îngrijire personală şi frumuseţe a depăşit 17%, faţă de 6,5% în Bucureşti.

La nivel naţional, vânzările de bunuri de larg consum au crescut cu 13% în vara acestui an (lunile iunie, iulie şi august) faţă de aceeaşi perioadă din 2020, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă RetailZoom. Cel mai alert ritm de creştere l-au avut ţigările şi produsele din tutun, cu 19,4%, acestea fiind analizate separat. Vânzările alimentelor au fost la nivel na­ţio­nal cu 12,5% mai mari decât în perioada iunie-august 2020, ritmul fiind apropiat de cel al produselor de îngrijire personală şi în­frumuseţare (11,4%).

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.