Companii

Vânzările de bunuri de larg consum au crescut cu 5,7% în primele patru luni din 2021, însă susţinute doar de apetitul pentru alimente şi tutun. Scad vânzările de produse de îngrijire personală şi a locuinţei după galopul din primele luni din pandemie de anul trecut

Românii au cheltuit în perioada ianuarie-aprilie 2021 cu 5,7% mai mulţi bani pe produse de larg consum comparativ cu aceleaşi luni din anul anterior, arată o analiză a companiei de cercetare RetailZoom.

Avansul este susţinut doar de apetitul pentru produse alimentare (+5,7%) şi ţigări (13,3%). La polul opus, vânzările de produse de îngrijire personală şi a locuinţei scad cu 0,7% şi cu 2,7%. Declinul vine în contextul în care în martie anul trecut se instaura lockdownul iar pandemia începea să lovească din plin Europa. În acele momente de panică s-au cumpărat masiv bunuri nealimentare, de la hârtie igienică la săpun. Vedetele au fost dezinfectantul de mâini şi spirtul. La polul opus, oamenii au renunţat  atunci să mai cumpere produse de machiaj sau deodorante dat fiind că au stat acasă cea mai mare parte a timpului, iar în afara locuinţei au purtat mască.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.