Companii

Unilever îi concediază pe cei 120 de angajaţi ai Frufru şi Urban Monkey după închiderea fabricii de alimente sănătoase din Bucureşti. „Închid tot bussinesul Good People. Practic e faliment.“ UPDATE: Ce zice Unilever?

Unilever îi concediază pe cei 120 de angajaţi ai...

Autor: Cristina Roşca

19.01.2024, 00:07 62319

Odată cu închiderea fabricii de alimente sănătoase din Bucureşti, Unilever i-a concediat pe cei circa 120 de oameni care lucrau pentru brandurile Frufru şi Urban Monkey, spun sursele ZF din piaţă.
 

"Am luat în calcul toate măsurile necesare pentru a face această tranziţie să fie cât mai uşor de gestionat şi asimilat pentru toate părţile impactate direct. Vom oferi pachete compensatorii şi servicii de orientare profesională pentru a ajuta echipa să gestioneze această perioadă de schimbare şi să exploreze noi oportunităţi cu încredere. Vom trata fiecare coleg impactat de această decizie în mod corect şi cu respect, aşa cum s-a întâmplat mereu", au răspuns oficialii Unilever la solicitarea Ziarului Financiar privind numărul de persoane disponibilizate şi condiţiile oferite la plecare.

„Compania şi-a luat angajamentul de a asigura pentru toţi un tratament echitabil şi respectuos“, declarau anterior reprezentanţii grupului anglo-olandez, tot ca răspuns la o solicitare a ZF.

Ce înseamnă tratament „echitabil şi respectuos“?

„Vineri 12 ianuarie, au fost anunţaţi (de închiderea fabricii şi de disponibilizare - n.red.). Iar în ceea ce priveşte condiţiile de disponibilizare ele sunt aşa: angajaţii cu mai puţin de patru ani vechime primesc două salarii nete, iar ceilalţi au câte o jumătate de salariu în plus pentru fiecare an suplimentar lucrat“, afirmă un angajat. El a răspuns întrebărilor ZF sub protecţia anonimatului, în această perioadă desfăşurându-se discuţiile între grup şi salariaţii firmei Good People, cea care opera activitatea Frufru şi Urban Monkey, deci inclusiv fabrica închisă.

„Închid tot bussinesul Good People. Practic e faliment“, mai spune angajatul afectat de această situaţie.

La finalul săptămânii trecute, Unilever a făcut un anunţ public privind vânzarea brandurilor româneşti Frufru şi Urban Monkey la cinci ani de la achiziţia lor. În acest context, unitatea de producţie se închide, a aflat ZF între timp. Compania nu a făcut publică şi închiderea în anunţul oficial.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO