Companii

Un start-up pe zi. Brutăria MamaPan, care produce 100 de pâini pe zi, a avut vânzări de 60.000 de euro


Produsul cel mai bine vândut de brutăria MamaPan este pâinea integrală simplă, cu o pondere de 12% din cifra de afaceri

Produsul cel mai bine vândut de brutăria MamaPan este pâinea integrală simplă, cu o pondere de 12% din cifra de afaceri

Autor: Roana Rotaru

11.08.2016, 00:00 1223

Brutăria MamaPan din Bucureşti, un start-up  înfiinţat în septembrie anul trecut, cu scopul creării de locuri de muncă pentru femei din grupurile vulnerabile, a ajuns la vânzări totale de circa 60.000 de euro în primul semestru din 2016.

Brutăria produce în medie 100 de pâini pe zi şi 75 de produse de patiserie, cu ajutorul a  nouă angajate.

„Produsele sunt distribuite printr-o reţea de şapte magazine-partenere, la târguri şi evenimente de profil. În plus, o pondere importantă din distribuţie este asigurată prin livrare la domiciliul clienţilor, pe bază de comandă online, vânzările online reprezentând circa 40% din cifra de afaceri“, a declarat Irina Sorescu, preşedinte al „Centrului Parteneriat pentru Egalitate”, fundaţia prin care funcţionează afacerea socială. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO