Brandul de lux Escada a deschis ieri la Bucureşti un magazin în cadrul complexului de lux The Grand din cadrul hotelului de cinci stele JW Marriott.
Concentrarea celor trei nume mari la parterul JW Marriott arată tendinţa brandurilor de lux de a se poziţiona în galeriile comerciale ale hotelurilor de cinci stele. Acest lucru poate fi explicat prin faptul că profilul clientului unui astfel de magazin este similar cu cel al clientului hotelurilor de cinci stele.
Mai mult, complexul The Grand se conturează ca al doilea pol al luxului din România după Calea Victoriei, unde sunt amplasate magazinele Gucci, Burberry, Max Mara, Emporio Armani şi Hugo Boss.
Magazinul Escada, care s-a deschis oficial ieri, a necesitat o investiţie de peste 200.000 de euro din partea francizatei Romaniţa Iovan. Creatoarea de modă este la a doua încercare cu Escada pe piaţa locală, după ce iniţial deschisese un magazin pe Calea Victoriei. Această unitate, adusă pe piaţa locală tot de Romaniţa Iovan, a fost închisă.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels