Companii

Teodor Şerban, Auchan România: Ne concentrăm atenţia pe operaţiunile logistice care pot susţine dezvoltarea e-commerce-ului

Teodor Şerban, Auchan România: Ne concentrăm atenţia...

Autor: Cristina Roşca

08.08.2023, 17:00 189

♦ Auchan România are în portofoliu peste 400 de magazine, respectiv 33 de hipermarketuri, şase supermarketuri şi 370 de magazine de ultraproximitate MyAuchan ♦ Acestora li se adaugă magazinul online auchan.ro ♦ Compania nu a comunicat niciodată ponderea online-ului în total vânzări.

Auchan România, unul dintre cei mai importanţi actori din comerţul alimentar local, ce deţine două depozite - în Ştefăneştii de Jos, lângă Bucureşti şi în Călan, judeţul Hunedoara, pariază în următoarea perioadă pe livrarea la domiciliu şi pe operaţiunile logistice care pot susţine dezvoltarea e-commerce-ului.

„Ne concentrăm atenţia pe last mile (ultima milă reprezintă etapa finală din procesul de livrare, de la centrul de distribuţie la reşedinţa cli­entului – n.red.), pe livrarea la domi­ciliu şi pe operaţiunile logistice nece­sa­re pentru a susţine dezvoltarea e-commerce-ului. De asemenea, ne axăm pe optimizarea activităţilor lo­gis­tice pentru magazinele noastre, prin revizuirea proceselor operaţio­nale şi digitalizarea lor“, spune Teodor Şerban, director eficienţă şi proiecte în cadrul Auchan.

Retailerul are în portofoliu peste 400 de magazine fizice, respectiv 33 de hipermarketuri, şase supermar­ke­turi şi 370 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, dintre care peste 360 în staţiile Petrom. Acestora li se adaugă magazinul online auchan.ro, despre care oficialii retai­lerului au spus în mai multe rânduri că reprezintă un pariu important.

Totuşi, compania nu a comunicat niciodată ponderea acestuia în total vân­zări, aceeaşi fiind însă situaţia pes­te tot în comerţul alimentar. La ni­vel de piaţă, datele arată că, în Ro­mâ­nia, comerţul online are o cotă mică, de doar 1-2%. Deşi se vorbeşte de o creştere în perioada următoare, acest avans este anticipat deja de mai bine de un deceniu, cel mai impor­tant motor al canalului fiind pandemia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO