Adrian Grecu, şeful Mylan România (fosta Abbott Products România): Dacă la nivel internaţional în portofoliul Mylan 60% sunt produse generice (de obicei mai ieftine decât cele generice - n. red.), în România avem 95% produse originale, având în vedere fostul portofoliu de produse Abbott. Vrem să echilibrăm însă acest mix, să creştem numărul de produse generice.
Adrian Grecu, şeful Mylan România, fosta Abbott Products România, spune că nu crede că firma îşi va atinge targetul de creştere de 2-3% stabilit pentru anul acesta, respectiv un business de 160 mil. lei.
Adrian Grecu, şeful Mylan România, fosta Abbott Products România, spune că nu crede că firma îşi va atinge targetul de creştere de 2-3% stabilit pentru anul acesta, respectiv un business de 160 mil. lei.
„Dacă la nivel internaţional în portofoliul Mylan 60% sunt produse generice (de obicei mai ieftine decât cele generice - n.red.), în România avem 95% produse originale, având în vedere fostul portofoliu de produse Abbott. Vrem să echilibrăm însă acest mix, să creştem numărul de produse generice“, a spus el.
Compania farmaceutică americană Mylan a intrat în România anul trecut după ce a cumpărat la nivel internaţional compania Abbott, cu afaceri de 40 de milioane de euro pe piaţa locală.
La nivel mondial, 3.800 de angajaţi ai Abbott au trecut la Mylan.
Mai mult, la începutul acestui an, grupul farmaceutic Mylan, cu sediul în Olanda, a finalizat achiziţia companiei suedeze Meda prin ofertă publică, după ce a preluat 94% din acţiuni.