Vânzările de pachete turistice prin agenţiile de turism au înregistrat în medie un avans de 15% comparativ cu perioada similară a anului trecut, pe fondul investiţiilor din ultimii ani, dar şi al conjuncturii internaţionale care a determinat tot mai mulţi români şă-şi petreacă vacanţa în ţară.
Delta Dunării, Mamaia şi Băile Felix au fost zonele cele mai căutate de turişti în sezonul 2016, cu un grad de ocupare de aproape 100% pentru mai multe săptămâni şi pentru un număr de cel puţin trei zile de vacanţă, potrivit Asociaţiei Patronale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT). „Delta Dunării a înregistrat vara aceasta o creştere de 20% a vânzărilor faţă de 2015, fiind revelaţia sezonului în preferinţele turiştilor care au petrecut, în medie, trei zile de vacanţă, staţiunile balneare de 18%, litoralul de 12%, în timp ce vânzările pentru staţiunile montane s-au situat la acelaşi nivel ca anul trecut“, precizează asociaţia.