LIVE: ZF INVESTIŢI ÎN ROMÂNIA: De ce avem nevoie de clădiri mai sustenabile? Cum atingem standardul internaţional şi cu ce ne ajută?
Companii

Sarto, brand de costume, are vânzări cu 50% mai mari faţă de 2020. „Am produs cămaşa de pandemie, care se simte ca o pijama“.

Afacerile generate de brandul Sarto, care realizează costume la co­man­dă, deţinut de antreprenorii Matei Ladea şi Alexandru Drăgan, au crescut în pri­mele nouă luni ale anu­lui 2021 faţă de ace­eaşi perioadă a anu­lui trecut, pe fondul tren­dului de re­ve­nire la birou şi de reluare a eveni­mentelor.

„În an pande­mic, busi­­nessul nostru a cres­cut cu 17% faţă de 2019, iar anul acesta vân­ză­rile noastre de la în­ce­pu­tul anului până acum sunt cu 50% peste aceeaşi pe­rioadă din 2020“, a spus Matei Ladea, managing part­ner la Sarto, în ca­drul galei ZF După Afa­ceri Premium, care a avut loc săp­tămâna trecută.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.