Companii

Reţeaua Dent Estet a ajuns la 25 ani prezenţă pe piaţă. Cum arată amprenta clinicilor stomatologice în România şi care sunt direcţiile de dezvoltare?

Reţeaua Dent Estet a ajuns la 25 ani prezenţă pe...

Autor: Georgiana Mihalache

24.04.2024, 11:42 110

Dent Estet, cel mai mare jucător din piaţa stomatologică românească după cifra de afaceri, a investit peste 12 mil. euro în infrastructură medicală din 2016 până în prezent, ajungând la 18 clinici în cele mai mari oraşe din ţară.

Reţeaua de clinici dentare a ajuns la 25 de ani prezenţă constantă pe piaţă şi s-a dezvoltat de la an la an, atât prin deschideri de clinici proprii, cât şi prin achiziţii.

Brandul Dent Estet a fost pus pe piaţă de către medicul Oana Taban, în 1999, care şi-a dorit un business propriu. Ulterior, antreprenoarea a dezvoltat reţeaua de clinici şi a mizat pe supraspecializări, pe concepte noi cum ar fi clinică dedicateă copiilor.

Începând din 2016, grupul MedLife, cel mai mare jucător din piaţa privată de sănătate, a intrat în acţionariatul Dent Estet, preluând un pachet de 60% din acţiuni. Restul acţiunilor  au rămas la fondatori, familia Taban.

„După 25 de ani, suntem cel mai puternic grup de clinici stomatologice private din ţară şi o echipă de peste 600 de oameni. Angajamentul asumat încă de la început a fost acela de a le oferi românilor soluţii medicale inovatoare şi eficiente pentru sănătatea lor orală. Alături de MedLife, am pus bazele unui sistem integrat de servicii medicale pentru excelenţă în sănătate, am modelat generaţii de medici şi am investit în educaţie şi comunitate”, a spus dr. Oana Taban, CEO şi fondator Dent Estet.

Dent Estet are clinici în nouă oraşe din ţară: opt în Bucureşti, câte două în Timişoara şi Sibiu şi câte una în Braşov, Cluj-Napoca, Oradea, Ploieşti, Craiova şi Arad.

Extinderea la nivel naţional a fost accelerată de parteneriatul semnat, în aprilie 2016, cu MedLife, cea mai mare reţea de servicii medicale private din ţară. După această dată, strategia de dezvoltare s-a bazat pe investiţiile de tip greenfield, dar şi achiziţia unor clinici din piaţă.

De la 40 de unituri dentare unde puteau fi trataţi simultan pacienţii în momentul în care MedLife a intrat în acţionariat, în prezent Dent Estet numără 110 unituri, aproape triplu în opt ani.

Ce urmează pentru Dent Estet, după borna de 25 de ani? „Accelerarea investiţiilor în inovaţie şi digitalizare”, menţionează reprezentanţii companiei drept elemente cheie pentru următorii cinci ani.

„Performanţa bună a grupului de clinici stomatologice se datorează, în special, experienţei vaste a echipei medicale şi a interesului în a oferi pacienţilor cele mai noi tehnologii în sănătatea orală. În perioada următoare, ne vom concentra pe consolidarea sistemului integrat pe care l-am creat, prin investiţii în digitalizare, dezvoltarea pe segmentul corporate, dar şi extinderea activităţii în alte zone din ţară”, a declarat Dorin Preda, Director Executiv MedLife Group.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO