"Este un Lidl al comerţului non-food. În Germania, 90% dintre produse costă mai puţin de 5 euro“, spune o sursă din piaţă.
Retailerul german Tedi se pregăteşte pentru intrarea în România şi are deja 30 de contracte de chirie semnate, spun sursele din piaţă. Primele magazine vor fi deschise anul viitor. Oficialii companiei nu au răspuns până la închiderea ediţiei solicitării ZF privind planurile pentru România.
Nemţii caută spaţii în centre comerciale şi parcuri de retail atât în Bucureşti, cât şi în provincie, urmând a se extinde agresiv.
Tedi vinde articole pentru petrecere, ustensile de bricolaj, produse din sfera electricelor, dar şi jucării, cosmetice sau bunuri pe care altfel le-ai găsi în drogherii şi farmacii. Nemţii acoperă o paletă largă de articole non-food.
„Este un Lidl al comerţului non-food. În Germania, 90% dintre produse costă mai puţin de 5 euro“, spune o sursă din piaţă.
Retailerul german Tedi are peste 2.400 de magazine şi 20.000 de salariaţi în nouă ţări din Europa, conform site-ului propriu. Nemţii sunt deja în Polonia (din 2018) şi Cehia (2020), potrivit aceleiaşi surse. Cehia a fost a noua piaţă pentru grup.
„De când a fost fondată compania în 2004 (în Dortmund, Germania - n.red.), am crescut rapid, dar sustenabil“, spun oficialii Tedi pe site-ul propriu.