♦ Concluziile generale desprinse din studiul Confidex, realizat de Impetum Group, susţin ideea că cel mai puţin afectate de pandemie sunt companiile mari, care au o viziune mai bună, o predictabilitate şi o încredere mai mare, în timp ce companiile mici suferă şi le este afectată astfel încrederea în viitor şi în economie.
Peste jumătate dintre managerii companiilor româneşti îşi vor regândi strategia din cadrul companiei, ca efect al pandemiei, însă doar 20% dintre aceştia conştientizează cât de în profunzime trebuie să facă acest lucru, arată cel mai recent studiu Confidex realizat de Impetum Group, ei fiind preocupaţi de schimbarea produselor şi a serviciilor companiilor, a proceselor în capacităţile de producţie sau chiar de schimbarea pieţei, crede Andrei Cionca, CEO şi cofondator al grupului Impetum.
„64% dintre manageri spun că trebuie regândită strategia companiilor lor, însă avem doar 20% dintre manageri care înţeleg cât de adânc trebuie să intre, ei fiind preocupaţi de schimbarea produselor şi a serviciilor companiilor, a proceselor în capacităţile de producţie sau chiar de schimbare a pieţei. Trebuie să înţelegem cu toţii că nu suntem în cursa de a recupera ce s-a pierdut în criză. Companiile româneşti nu vor arăta ca la începutul crizei. Ne îndreptăm spre noua economie, această criză nu a făcut decât să urgenteze schimbările care oricum se petreceau lent în economia mondială, privind digitalizarea şi schimbarea obiceiurilor de consum ale oamenilor. Cred că trebuie să vorbim mai mult despre cum vor arăta companiile româneşti în viitor pentru a răspunde nevoilor pieţei. Trebuie să înţelegem ce schimbări radicale avem de făcut în propriile noastre companii“, a declarat Andrei Cionca, CEO şi cofondator al Impetum Group, în cadrul emisiunii online de business ZF Live.