Retail&Agrobusiness

Cum a văzut un mic antreprenor oportunitatea de a-şi creşte businessul cu 20-30% în 2020? Simona Crăciun, Tort de Bezea: Din iulie, companiile mari s-au reactivat şi au început să trimită torturi angajaţilor acasă

Mai bine de 80% din cifra de afaceri a Tort de Bezea provin acum din vânzări pe platforme online

Mai bine de 80% din cifra de afaceri a Tort de Bezea provin acum din vânzări pe platforme online

Autor: Florentina Niţu

31.08.2020, 17:10 324

♦ În 2019, Tort de Bezea a avut o cifră de afaceri de 1,1 mil. lei, în creştere cu 45% faţă de anul precedent.

Simona Crăciun, o tânără de 27 de ani, a intrat în lumea antrepre­noriatului în 2016, mânată de pasiunea pentru gastronomie şi a creat un atelier de torturi artizanale pe bază de bezea, principalii săi clienţi fiind din mediul corporate. În contextul pandemiei de COVID-19, multinaţionalele şi-au reorganizat structu­ra în timpul stării de urgenţă şi circa 90% angajaţii clienţilor Tort de Bezea au început să lucreze de acasă, fapt ce a dus la scăderea până la 80% a vânzărilor corporate.

„Odată instaurată starea de urgenţă şi măsurile ce implicau restricţii, începând cu data de 8 martie am resimţit drastic o scădere cu până la 80% a vânzărilor corporate. (...) Pe linia de corporate am observat o reactivare a compa­niilor la începutul lunii iulie. Com­panii importante precum Bookster, Regina Maria, Nobel Globe, Catalyst, Manifesto Events, GMV Romania şi GroupM au ales să marcheze aniversarea companiei sau alte evenimente importante, trimiţând direct acasă torturi sau pachete de minibezele“, spun repre­zentaţii Tort de Bezea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO