Adrian Boană, un tânăr din Bacău care a studiat în Cluj, mizează pe atenţia la ţinută a bărbaţilor care vizitează Băneasa Shopping City, unde a deschis magazinul fanion al afacerii de haine made to measure London Tailors. În prezent, afacerea pe care a fondat-o pe timp de criză este formată din flagship store-ul London Tailors aflat în centrul comercial Băneasa, dintr-o unitate outlet (în Fashion Outlet Militari) şi un magazin online. Acestea au generat anul trecut venituri de 3,2 milioane de lei la un număr mediu de 14 angajaţi.
Made to measure-ul, procedeul prin intermediul căruia şi-a construit afacerea, se află la graniţa dintre retail şi bespoke, croitoria de la zero. Prin acest procedeu, clientul are posibilitatea să îşi aleagă ţesătura, căptuşeala etc., dar costumul, spre exemplu, este realizat pe baza unui etalon, ajustat în funcţie de măsurile clientului. Articolele vestimentare pot fi executate astfel într-un timp relativ scurt şi cu costuri scăzute, prin comparaţie cu procedeul bespoke.