Retail&Agrobusiness

Tazz, platforma pentru livrare de mâncare şi bunuri de larg consum, aflată sub umbrela eMAG, îi numeşte pe Daniel Kovats, Răzvan Acsente şi Mihai Brenda la conducerea departamentelor de Strategie, Business Development şi Marketing

Daniel Kovats, Răzvan Acsente şi Mihai Brenda

Daniel Kovats, Răzvan Acsente şi Mihai Brenda

Autor: Cristina Bellu

20.12.2021, 14:12 362

Platforma de livrări Tazz (fosta EuCeMănânc), intrată sub umbrela grupului eMAG în urmă cu doi ani, i-a numit pe Daniel Kovats, Răzvan Acsente şi Mihai Brenda la conducerea departamentelor de Strategie, Business Development şi Marketing din cadrul companiei, începând cu luna decembrie.

Cei trei specialişti urmează să joace roluri esenţiale în extinderea businessului Tazz, ale cărui principale direcţii de dezvoltare vizează creşterea poziţiei companiei pe plan local, precum şi deschiderea spre alte pieţe noi, spun reprezentanţii Tazz.

Având o experienţă de peste opt ani în strategii de creştere pe piaţa de food delivery, acumulată ca Managing Director la FoodPanda Ungaria şi ca Growth Operations Director la JOKR Los Angeles, Daniel Kovats a fost recrutat de Tazz în rolul de Chief Strategy Officer, cu misiunea de a susţine creşterea companiei pe piaţa locală şi de a deschide noi pieţe în viitorul apropiat.

Pe aceeaşi direcţie strategică de dezvoltare, Răzvan Acsente devine Chief Marketing Officer, responsabil de coordonarea întregii activităţi de marketing a companiei. El va continua să dezvolte strategia de creştere şi consolidarea relaţiei cu toate grupurile interesate din ecosistemul Tazz – livratori, consumatori şi restaurante partenere. Înainte de Tazz, Răzvan Acsente a ocupat poziţia de Digital Commercial Manager la Vodafone, după ce a gestionat strategia de marketing şi comunicare la OLX Group România, în calitate de Head of Marketing.

Poziţia de Chief of Business Developement la Tazz va fi preluată chiar de unul dintre fondatori, Mihai Brenda, un adevărat veteran în industria de food delivery. El este unul dintre antreprenorii timişoreni care au dezvoltat business-ul local EuCeMănânc, care din anul 2019 face parte din grupul eMAG, şi din aprilie 2020, devine Tazz – soluţia integrată pentru livrare ultra-rapidă de mâncare gătită, alimente şi bunuri de larg consum.

Cu experienţă extinsă în dezvoltarea de strategii operaţionale, de marketing şi vânzări, Mihai Brenda se va ocupa de dezvoltarea de noi linii de business, esenţiale pentru planurile de expansiune pe termen lung ale companiei.

“ Am încredere în echipa noastră că împreună vom depăşi toate obiectivele propuse şi vom consolida strategia Tazz”, spune Alin Şerban, CEO Tazz.

Platforma mizează anul acesta pe venituri de circa 6-7 ori mai mari decât în 2020, când cifra de afaceri a companiei HCL Online Advertising SRL, care administrează platforma, s-a situat la 14,2 milioane lei, de aproape 10 ori mai mare comparativ cu 2019. Anul trecut a fost practic un boom pentru businessul tazz by eMAG în condiţiile în care pandemia a dus la creşterea cumpărăturilor online şi livrărilor la domiciliu, iar tendinţa s-a menţinut şi anul acesta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO