Retail&Agrobusiness

Susana Laszlo, Cosmetic Plant: În 2023, majorările de preţuri vor continua, iar promoţiile vor constitui un trend important. Compania Cosmetic Plant din Cluj a raportat anul trecut afaceri de 11,9 mil. lei, cu 6% peste nivelul din 2020

Susana Laszlo, director general Cosmetic Plant: Ne vom orienta către furnizori noi, cu preţuri mai stabile, astfel încât să eliminăm din factorii care ne influenţează activitatea, dar nu pot fi controlaţi în mod direct de către noi.

Susana Laszlo, director general Cosmetic Plant: Ne vom orienta către furnizori noi, cu preţuri mai stabile, astfel încât să eliminăm din factorii care ne influenţează activitatea, dar nu pot fi controlaţi în mod direct de către noi.

Autor: Cristina Roşca

14.12.2022, 19:15 100

Susana Laszlo, director general şi acţionar al producătorului clujean de cosmetice Cosmetic Plant, spune că 2022 a fost un an atipic, cu multe eve­nimente şi cu un context economic caracterizat de instabilitate, toate acestea având un impact direct şi asupra businessului pe care îl conduce.

„Ne-am confruntat cu majorări succesive de preţuri, atât la materiile prime, cât şi la ambalaje. Aceeaşi problemă am avut-o şi la utilităţi. A fost un an dificil pentru întreaga industrie, însă am reuşit să ne adaptăm, să rămânem pe un trend ascendent şi chiar am avut lansări de noi produse.“

Compania Cosmetic Plant din Cluj a raportat anul trecut afaceri de 11,9 mil. lei, cu 6% peste nivelul din 2020. Este cel mai bun nivel de la fondarea companiei în 1991. Busi­nessul a fost fondat de Ileana Meşter, farmacistă cu peste 20 de ani de expe­­rienţă în cosmetologie. Acum, compania este condusă şi coordonată de fiica sa, Susana Laszlo.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO