Compania clujeană Cosmetic Plant, unul dintre cei mai importanţi jucători români de pe piaţa produselor cosmetice, a investit 2,5 milioane de euro în cercetare-dezvoltae şi în producţie în cei 30 de ani de activitate. Astfel, portofoliul companiei a ajuns la 140 de produse proprii, dezvoltate după reţete interne, faţă de doar şase articole în 1991 când businessul a fost fondat de Ileana Mester, farmacistă cu peste 20 de ani de experienţă în cosmetologie.
Acum businessul este condus şi coordonat de fiica sa, Susana Laszlo.
„Chiar dacă au existat provocări, mai ales cele privind penetrarea într-un sortiment cât mai extins în lanţurile de retail, am reuşit să ne menţinem constanţi în rezultatele financiare pe care le-am obţinut pe parcursul activităţii noastre. Un rol important l-au avut investiţiile de circa 2,5 milioane de euro pe care le-am direcţionat către cercetare şi producţie şi pe care le vom continua şi de acum înainte“, a spus Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.