Companii

Cosmetic Plant, Cluj: Avem 140 de produse în portofoliu, faţă de doar şase când am început. Am investit 2,5 mil. euro în cercetare-dezvoltare

Compania clujeană Cosmetic Plant, unul dintre cei mai importanţi jucători români de pe piaţa pro­duselor cosmetice, a investit 2,5 mi­lioane de euro în cercetare-dezvoltae şi în producţie în cei 30 de ani de ac­ti­vitate. Astfel, portofoliul com­pa­niei a ajuns la 140 de produse pro­prii, dezvoltate după reţete interne, faţă de doar şase articole în 1991 când businessul a fost fondat de Ileana Mester, farmacistă cu peste 20 de ani de experienţă în cosmetologie.

Acum businessul este condus şi coordonat de fiica sa, Susana Laszlo.

„Chiar dacă au existat provocări, mai ales cele privind penetrarea într-un sortiment cât mai extins în lan­ţu­rile de retail, am reuşit să ne menţinem constanţi în rezultatele finan­ciare pe care le-am obţinut pe par­cursul activităţii noastre. Un rol im­portant l-au avut investiţiile de circa 2,5 milioane de euro pe care le-am di­rec­ţionat către cercetare şi producţie şi pe care le vom continua şi de acum înainte“, a spus Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.