Retail&Agrobusiness

Selgros pariază 4 mil. euro pe lipsa de timp a proprietarilor de restaurante şi intră pe „livrare la domiciliu“

Selgros pariază 4 mil. euro pe lipsa de timp a...

Autor: Cristina Rosca

23.07.2015, 00:06 729
Grupul Selgros Cash&Carry, cu afaceri de circa 2,9 mld. lei (650 mil. euro) anul trecut, a deschis la Bucu­reşti un centru de distribuţie dedicat în special jucătorilor din HoReCa.
 
Compania, care are o reţea de 19 magazine de tip cash&carry, a investit astfel circa 4 mil. euro în noul centru de 3.500 mp şi în facilităţile de livrare, res­pectiv flota auto. Centrul de dis­tribuţie este amplasat lângă maga­zinul din Pante­limon al companiei şi este destinat Capitalei şi împre­jurimilor. Astfel, clienţii pot comanda la Selgros pro­dusele necesare prin plat­forma online, prin e-mail, prin telefon sau prin inter­mediul reprezentanţilor de vânzări, iar acestea vor fi livrate la locul dorit. În curând, Selgros va lansa şi o aplicaţie pentru smartphone-uri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO