Retail&Agrobusiness

Sara Del Fabbro, IKEA SEE: România este prima ţară din grup la cota comerţului online în vânzările totale. Vedem potenţial de creştere

INTERVIU

IKEA România a încheiat anul fiscal financiar 2019 (1 septembrie 2018 – 31 august 2019) cu vânzări de peste 160 de milioane de euro (fără TVA), în creştere cu 18,5% faţă de anul precedent.

Sara Del Fabbro, managerul care începând cu luna iunie conduce operaţiunile din România şi din regiune ale retailerului de mobilă şi decoraţiuni IKEA, spune că pe piaţa locală de mobilă mai există loc de dezvoltare şi afirmă că atât pe piaţa din România cât şi pe cea din regiune grupul suedez vede potenţial de creştere în viitor, inclusiv pentru deschiderea de magazine sub diverse formate.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.