Retail&Agrobusiness

Pizza Dominium îşi schimbă numele şi mizează pe afaceri de 2,4 milioane de euro

Pizza Dominium îşi schimbă numele şi mizează pe...

Autor: Cristina Rosca

16.03.2016, 00:05 701
Lanţul polonez de pizzerii Pizza Dominium, intrat pe piaţa locală în septembrie 2007, îşi schimbă numele în Gusto Do­minium şi estimează afaceri de 2,4 mil. euro în acest an după un avans de 20% al vânzărilor.
 
Avansul va veni pe fondul rebrandingului şi al continuării expansiunii companiei prezente pe piaţa din România cu şapte unităţi.
 
„Un impact deosebit în creşterea cifrei de afaceri îl va avea şi deschiderea unei unităţi în Bu­cureşti, plani­ficată pentru luna mai a acestui an. De ase­menea, pen­tru 2016 mizăm pe inau­gurarea a încă două noi restau­rante Gusto Do­minium, odată cu identifi­ca­rea celor mai bune spaţii în centrele co­mer­ciale din Ca­pitală şi din ţară“, a spus Daniel Grigorescu, directorul ge­neral al com­paniei, care conduce busi­nessul de la intrarea acestuia pe piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO