Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Macromex, companie de distribuţie cu afaceri de 726 mil. lei: Am intrat pe modul de alertă în ceea ce priveşte cheltuielile operaţionale

ANTREPRENORI LOCALI

♦ Cu afaceri de peste 726 mil. lei şi circa 475 de angajaţi în 2019, Macromex are un portofoliu care cuprinde branduri precum Edenia, Corso, La Strada şi Philadelphia.

Distribuitorul Macromex, unul dintre cei mai mari jucători din industria de food din România, deţinut de Dan Minulescu, a transformat gestio­narea cashflow-ului în principala prioritate a companiei, ca moda­li­tate de a face faţă dificultăţilor a­du­se de coronavirus.

„Managementul trezoreriei a devenit o prioritate zero pentru noi, monitorizând zilnic, cu mare atenţie, cash-flow-ul companiei. Am intrat pe modul de alertă în ceea ce priveşte cheltuielile operaţionale şi cele general-administrative, renunţând practic la toate costurile fără de care ne putem continua activitatea, dar şi calibrând cheltuielile directe, cu cât mai mare precizie, la nivelul actual al veniturilor“, spune Dragoş Holban, CFO Macromex.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.