Retail&Agrobusiness

De la idee la business. Cum îţi poţi tranforma visul într-o afacere de succes, care să-ţi aducă un profit de câteva mii de euro pe lună

Autor: Greta Bogdan

15.08.2016, 15:11 1637

Mariana Vlad a investit 5.000 de euro într-o afacere prin care le livrează mic dejunul angajaţilor din marile companii de IT şi vrea să ajungă cu produsele sale şi în marile lanţuri de magazine.

În prezent, antreprenoarea îşi desfăşoară activitatea într-un laborator pe care l-a închiriat şi în care pregăteşte în medie, pe zi, două comenzi cu sandvişuri, prăjituri, dar şi alte dulciuri, după preferinţe, pentru aproximativ 50 de persoane.

Pe de altă parte, aceasta spune că Happy Friday nu este un concept legat doar de mâncare ci, dimpotrivă, unul care încearcă să creeze interacţiune.

„Ideea e că oamenii trebuie să stea împreună, să se cunoască. Eu stau cu ei la micul dejun îi întreb ce au făcut, ce au citit. Ăsta e un lucru util. Nu este vorba doar despre mâncare, ci despre interacţiune”. 

Un bon mediu în cazul unor evenimente aniversare poate ajunge până la 350 sau chiar 400 de lei. Lunar, după efectuarea tuturor plăţilor, antreprenoarea spune că rămâne cu un profit mediu de aproape 3.000 de euro. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO