Retail&Agrobusiness

Un braşovean face 2 mil. lei cu un brand de oţet pe care vrea să-l ducă şi pe pieţele externe

Preţul mediu la raft pentru sticla de oţet Cerbul Acru de 250 ml este de 13 lei

Preţul mediu la raft pentru sticla de oţet Cerbul Acru de 250 ml este de 13 lei

Autor: Greta Bogdan

15.08.2016, 00:05 1462
O familie de antreprenori din Braşov a „reinventat“ în 2008 afacerea fabricii de oţet Slatina, iar brandul creat de ei, Cerbul Acru, a ajuns la vânzări de aproape 2 milioane de lei şi are ambiţia de a se dezvolta pe pieţele externe.
 
„Dorinţa mea, încă de la pre­luarea conducerii Fabricii de Oţet Slatina, în anul 2008, a fost de a schimba percepţia consumatorului român asupra unuia dintre cele mai folositoare produse ce se găsesc într-o gospodarie“, a spus Ştefan Băr­bulescu, general manager al firmei Barbix Com SRL, care operează acest business. Din 2003, firma are sediul social la Slatina, acolo unde se desfăşoară şi procesul de producţie a oţe­tului.
 
După ce a ab­solvit Facultatea de Management din cadrul Universităţii Transilvania şi a avut ideea de a intra în mediul de afaceri, Ştefan Bărbulescu s-a luptat o vreme cu scepti­cismul colegilor de facultate cu privire la activitatea sa.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO