O familie de antreprenori din Braşov a „reinventat“ în 2008 afacerea fabricii de oţet Slatina, iar brandul creat de ei, Cerbul Acru, a ajuns la vânzări de aproape 2 milioane de lei şi are ambiţia de a se dezvolta pe pieţele externe.
„Dorinţa mea, încă de la preluarea conducerii Fabricii de Oţet Slatina, în anul 2008, a fost de a schimba percepţia consumatorului român asupra unuia dintre cele mai folositoare produse ce se găsesc într-o gospodarie“, a spus Ştefan Bărbulescu, general manager al firmei Barbix Com SRL, care operează acest business. Din 2003, firma are sediul social la Slatina, acolo unde se desfăşoară şi procesul de producţie a oţetului.
După ce a absolvit Facultatea de Management din cadrul Universităţii Transilvania şi a avut ideea de a intra în mediul de afaceri, Ştefan Bărbulescu s-a luptat o vreme cu scepticismul colegilor de facultate cu privire la activitatea sa.