Retail&Agrobusiness

Cum se vede influenţa anumitor evenimente în consum: Începutul şcolii a dus la o creştere de 19% a vânzărilor FMCG

Cum se vede influenţa anumitor evenimente în consum:...

Autor: Cristina Roşca

13.10.2020, 17:00 81

Evoluţia consumului de bunuri FMCG în primele nouă luni din 2020 a variat puternic de la o săptămână la alta, în funcţie de evenimentele din piaţă, de măsurile anunţate de guvern şi de numărul de cazuri de Covid-19. La nivel general însă, în cele mai multe săptămâni a existat un plus de cel puţin 8%, arată un studiu al companiei de cercetare de piaţă Retail Zoom.

Astfel, între cele 38 de săptămâni care s-au scurs din acest an, a existat una singură pe minus, cea de după Sărbătorile Pascale din 2020, care a coincis însă în 2019 cu acelaşi eveniment, astfel că a avut o bază de pornire foarte bună. Mai exact anul acesta Paştele a avut loc cu o săptămână mai devreme ca în 2019.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO