Retail&Agrobusiness

CreditAmanet investeşte peste un milion de euro în digitalizarea serviciilor. Compania a introdus semnătura electronică în toate unităţile proprii şi continuă cu dezvoltarea a două platforme digitale de tranzacţionare

Cosmin Popovici, CEO CreditAmanet

Cosmin Popovici, CEO CreditAmanet

Autor: Cristina Bellu

12.10.2023, 10:00 106

Holdingul CreditAmanet, companie cu capital românesc specializată în servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet, schimb valutar şi comerţ cu bunuri mobile, şi-a bugetat investiţii de peste un milion de euro în digitalizarea businessului, aspect devenit prioritar în strategia de dezvoltare.  

Până acum, investiţiile companiei s-au îndreptat în direcţia implementării unui sistem integrat de management electronic al documentelor, un sistem ERP şi în dezvoltarea segmentului de e-commerce. Semnătura electronică a fost introdusă în toate agenţiile teritoriale CreditAmanet, iar proiectele va continuă cu dezvoltarea a două platforme digitale de tranzacţionare, spun reprezentanţii companiei.

„Transformarea digitală a companiei este esenţială din perspectiva de creştere a holdingului CreditAmanet, pentru că susţine capitalizarea avantajelor competitive, influenţează pozitiv interacţiunea cu clienţii şi are impact benefic asupra comunităţii şi mediului. (...) Dezvoltarea durabilă a unei companii nu se poate face astăzi altfel decât prin politici de mediu, sociale şi de guvernanţă (ESG) adaptate realităţilor pe care le trăim. Integrarea tehnologiilor performante în business-uri are efecte atât în mediul de afaceri, cât şi în cel social. Din acest motiv, investim peste 1 milion de euro în digitalizare şi nu ne vom opri aici”, spune CEO-ul companiei, Cosmin Popovici.

Executivul consideră că investiţia în digitalizare înseamnă o mai mare apropiere de clienţi şi de necesităţile lor, iar disponibilitatea serviciilor companiei pe mai multe canale, fizic şi online, creşte calitatea interacţiunii cu clienţii, experienţa de shopping a acestora este mai confortabilă şi se realizează şi o economie de timp.

CreditAmanet a înregistrat în primul semestru din 2023 rezultate financiare consolidate cu peste 25% mai mari decât în anul precedent. Cifra de afaceri a holdingului cu 3 linii de business (amanet, schimb valutar şi comerţ cu bunuri mobile) a ajuns astfel la 42,31 milioane de lei în primul semestru din 2023, o creştere de 26,22% faţă de 33,52 milioane de lei în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Profitul companiei pentru prima jumătate a anului curent a atins valoarea de 4,44 milioane de lei, o apreciere procentuală de 24,11 comparativ cu 3,58 milioane de lei în primul semestru al anului trecut.

Totodată, compania şi-a consolidat reţeaua naţională de agenţii şi a deschis un nou punct operaţional la Sibiu. Acesta marchează implementarea unui nou concept de amenajare, care are în centru atât facilitarea interacţiunii clienţilor cu produsele şi serviciile CreditAmanet, cât şi o experienţă premium de shopping.

Dezvoltarea accelerată a companiei şi creşterea cu 15% a personalului raportat la anul anterior au condus la necesitatea relocării sediului principal. În luna iunie, CreditAmanet şi-a inaugurat birourile „verzi” din cea mai înaltă clădire din România, SkyTower, iar investiţia în acest proiect s-a apropiat de 500.000 euro.

Intensificarea prezenţei online şi crearea de noi facilităţi pentru clienţi constituie unul dintre obiectivele CreditAmanet pentru următorul exerciţiu financiar. Pentru cel de-al doilea semestru din 2023, compania românească îşi propune să menţină acelaşi ritm de creştere de 25% pe toate liniile de business, atât în ce priveşte cifra de afaceri, cât şi profitul.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO