Retail&Agrobusiness

Conferinţă ZF Branduri româneşti. Levente Szell, director general al Agrosel: Sunt lanţuri de magazine care limitează brandurile româneşti

Producătorul de seminţe Agrosel din Câmpia Turzii, judeţul Cluj, controlat de antreprenori locali, a ajuns să lucreze cu o marjă de profit net de 13% după ce în 2011 a traversat o perioadă mai dificilă care a determinat restructurări în business.

„În 2011 ne-am confruntat cu o situaţie dificilă când un lanţ de maga­zi­ne a preluat un alt lanţ şi au decis să renunţe la colaborarea cu Agrosel. Am pierdut 10% din cifra de afaceri şi am concediat 10 oameni. Atunci mi-am data seama că nu e suficient să ai un produs de calitate, ci ai nevoie de ceva mai mult şi anume de brand“, a spus Levente Szell, director general al Agro­sel. El a fost prezent la sfârşitul lunii mai la conferinţa Branduri româneşti, organizată de ZF la Cluj-Napoca.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.