Retail&Agrobusiness

Business Magazin. Micii antreprenori aleg modelul extinderii în franciză: Franciza e cea mai frumoasă facultate practică din business

Captain Bean, Coffee Bike, Sat pentru oraş şi UniVRse sunt doar câteva dintre afacerile de la zero care testează modelul dezvoltării în franciză.

Captain Bean, Coffee Bike, Sat pentru oraş şi UniVRse sunt doar câteva dintre afacerile de la zero care testează modelul dezvoltării în franciză.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

11.11.2020, 17:00 142

Au început de la zero, fără să se gândească, mulţi dintre ei, că ceea ce la început a fost doar visul lor ar putea deveni, la un moment dat, şi visul altor antreprenori. Este vorba despre cei care au pus bazele micilor afaceri din România care şi-au „extins” ideile prin franciză.

Cele mai multe sunt businessuri în domeniul alimentar, unul cu tradiţie în ceea ce priveşte extinderea în franciză, dar exemple vin şi din rândul businessurilor mici în sectoare precum cel al entertainmentului, scrie revista săptămânală Business Magazin.

Mulţi dintre ei, antreprenorii care şi-au spus poveştile în cadrul proiectului Afaceri de la zero, derulat de Ziarul Financiar în parteneriat cu Banca Transilvania, au bătut deja palma cu primii francizaţi, în vreme ce alţii şi-au anunţat planurile şi încă tatonează această variantă de expansiune. Cert este însă că şi noile generaţii de antreprenori visează la reţele naţionale – uneori chiar internaţionale – care să poarte numele primului lor vis.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO