Irina Măndoiu, directorul comercial al Albalact: „În ultimul an, segmentul Horeca a fost unul din motoarele de creştere ale companiei“
Grupul Albalact a terminat semestrul I cu o cifră de afaceri de 242 milioane de lei, în creştere cu 17%.
Albalact, cel mai mare jucător cu acţionariat românesc de pe piaţa lactatelor, care urmează să fie preluat de gigantul francez Lactalis, vrea să dezvolte segmentul produselor destinate segmentului HoReCa, unde colaborează direct cu peste 1.400 de clienţi cărora le livrează atât brandurile dedicate Albalact Horeca Top şi Bardezzi, cât şi branduri consacrate din portofoliu precum Zuzu.
„Segmentul HoReCa, în care suntem prezenÅ£i cu brandul Albalact Horeca Top, Bardezzi, dar ÅŸi cu ceÂleÂlalte branduri ale companiei, reprezintă, astăzi, aproape 5% în volum din vânzările Albalact. Până anul trecut, Albalact a fost prezent în piaÅ£a HoReCa cu brandurile sale obiÅŸnuite consacrate, însă într-o proÂporÅ£ie destul de restrânsă“, a declarat Irina Măndoiu, directorul comercial al producătorului de lactate.