Retail&Agrobusiness

Brandul de modă Zara a avut afaceri de 945 mil lei în România în 2019, în creştere cu 7%. Pe plan local doar două branduri din modă - Pepco şi H&M - au afaceri de peste 1 mld. lei

Brandul de modă Zara, parte a grupului spaniol Inditex, a obţinut anul trecut afaceri de 945 mil. lei după o creştere de 7% a businessului faţă de anul anterior. Avansul a fost susţinut şi de deschiderea unui magazin nou, reţeaua sub acest brand ajungând la 24 de unităţi, conform calculelor ZF pe baza datelor publicate în rapoartele anuale ale grupului.

Magazinele Zara sunt de regulă deschise în centre comerciale, ocupând spaţii întinse de câteva sute sau chiar peste 1.000 mp. Brandul este activ pe segmentul preţurilor medii sau chiar peste medie.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii

Etichete: zara,moda,crestere

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.