Retail&Agrobusiness

Austriecii de la Julius Meinl, cu afaceri de peste 50 mil. lei pe plan local, numesc doi români în echipa de top management din România

Sorin Brînzan, director general al Julius Meinl România şi Dinu Graur, director financiar

Sorin Brînzan, director general al Julius Meinl România şi Dinu Graur, director financiar

Autor: Florentina Niţu

09.06.2022, 15:55 323

„La începutul anului 2020, compania se extindea rapid pe zona de retail în România. În prezent, Julius Meinl acoperă o reţea de peste 500 de magazine şi obiectivul principal este de creştere în următorii cinci ani.”

Julius Meinl România, companie deţinută de grupul austriac cu acelaşi nume, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cafelei premium, i-a numit pe Sorin Brînzan în funcţia de director general, iar pe Dinu Graur în funcţia de director financiar începând cu luna aprilie a acestui an pentru a inova procesele din interior, potrivit unui comunicat de presă.

Julius Meinl, cu o cifră de afaceri de 53 de milioane de lei, în creştere cu 47% faţă de anul precedent, se află într-o perioadă de amplă dezvoltare şi îşi doreşte să crească şi să se extindă pe segmentele de HoReCa şi Retail, se arată în comunicatul de presă. Astfel, se explică numirea lui Sorin Brînzan, care are peste 25 de ani de experienţă în domeniul FMCG, în funcţia de conducere a echipei de pe plan local, care este în prezent de 85 de persoane. Mai mult, Brînzan a studiat cibernetica la ASE, are un MBA la University of Minnesota din America şi încă un MBA la WU Excutive Academy din Viena, potrivit datelor de pe LinkedIn.

„Mă bucur să mă alătur echipei Julius Meinl într-o poziţie cheie pentru business. Este o provocare importantă pentru mine, avem planuri ambiţioase pentru ambele segmente în care activăm, păstrându-ne focusul în a livra servicii şi produse excelente clienţilor şi consumatorilor. La începutul anului 2020, compania se extindea rapid pe zona de retail în România, crescând de la an la an investiţiile în resurse şi acţiuni dedicate acestui segment de business. În prezent, Julius Meinl acoperă o reţea de peste 500 de magazine partenere, atât offline, cât şi online, iar planurile de dezvoltare a echipei de vânzări, pentru a întări prezenţa în acest sector, se aliniază obiectivului principal de creştere pentru următorii cinci ani”, a spus Sorin Brînzan, director general al Julius Meinl România.

Sorin Brînzan a fost anterior director de vânzări în carul producătorului de lactate Hochland România, iar Dinu Graur a fost director financiar la spitalul Sf. Constantin din Braşov, una dintre principalele unităţi medicale private din ţară, deţinută de cunoscutul antreprenor Mihai Miron, conform datelor de pe profilurile de LinkedIn ale celor doi manageri.

Dinu Graur, care va ocupa funcţia de director financiar, cu o experienţă vastă acumulată în mai multe poziţii de management şi cu o expertiză solidă în coordonarea unor arii financiare complexe în diverse domenii, acesta va fi şi partener de business pentru echipele de finanţe, suport de vânzări şi marketing şi va contribui la implementarea proiectelor globale pentru canalele HoReCa şi Retail.

„Sunt încântat să mă alătur unui brand de tradiţie ca Julius Meinl, una dintre principalele mărci de cafea premium din categoria gastronomie şi lider la nivel mondial pe categoria premium de cafea si ceai din industria HoReCa. Îmi doresc ca împreună cu echipa din România şi din celelalte ţări în care suntem prezenţi, să construim o organizaţie mai puternică, mai inovatoare, mai inspirată”, a spus Dinu Graur, director financiar al Julius Meinl România.

Julius Meinl, afacere de familie înfiinţată în 1862 în Austria, activează în peste 70 de ţări la nivel mondial, iar în 40 dintre acestea se află în top trei mărci de cafea premium şi este lider de piaţă pe segmentul premium în Austria, Rusia, ţările adriatice, Europa Centrală şi de Est, Dubai.

Astăzi, peste 2 miliarde de oameni se bucură în fiecare an de o ceaşcă cu cafea Meinl, acasă sau în locaţiile partenere, savurând momente speciale şi o experienţă inspirată din originile vieneze. În următorii ani, Julius Meinl îşi propune noi ţeluri ambiţioase pe plan local, cum ar fi extinderea segmentului de cafenele partenere, dar şi dezvoltarea zonei de retail.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO