Programele dezvoltate de eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, pentru sellerii din Marketplace în ultimul an au dus la o creştere a volumului vânzărilor cu 23% mai mare faţă de anul precedent, iar peste 47% dintre comercianţii de pe platformă au înregistrat vânzări în creştere, arată datele transmise marţi de oficialii eMAG.
„Cu ajutorul instrumentelor digitale şi programelor pe care le-am dezvoltat, antreprenorii de pe eMAG Marketplace şi-au crescut afacerile anul trecut: eMAG Genius, reducerea taxei de livrare în easybox sau vânzările cross-border au susţinut şi vor continua să susţină această creştere”, spune Stejara Pircan, Senior VP eMAG.
Potrivit acesteia, serviciul eMAG Genius a generat vânzări de două ori mai mari pentru sellerii înscrişi în program, în timp ce articolele înscrise în programul Genius au atras cu 70% mai mult trafic.
Începând din luna mai a acestui an, pentru produsele care nu sunt incluse în programul Genius, eMAG a redus taxa pentru livrarea la easybox la nivelul unic de 9,99 lei, simplificând experienţa de cumpărare a clienţilor şi cea de livrare pentru comercianţi. Ca urmare a acestei lansări, ponderea livrărilor produselor din Marketplace la easybox a depăşit 50%.
Oficialii companiei mai spun că odată cu dezvoltarea ecosistemului eMAG în regiune, afacerile locale s-au putut extinde şi ele dincolo de graniţă. Astfel, sellerii din România au listat 1,3 milioane de produse în eMAG Marketplace Ungaria, unde au înregistrat vânzări cu 20 % mai mari.
După lansarea programului de vânzare cross-border în Ungaria, în urmă cu aproape un an, eMAG pregăteşte lansarea unui program similar de sprijin pentru extinderea în Bulgaria.