Retail&Agrobusiness

Afacerile Carrefour au sărit de 1,6 mld. euro în România în primele nouă luni, după o creştere de 8%, cel mai puternic avans din Europa

Afacerile Carrefour au sărit de 1,6 mld. euro în...

Autor: Cristina Roşca

24.10.2019, 09:50 155

Grupul francez avea în România la finalul primelor nouă luni din an 35 de hipermarketuri Carrefour, 262 de supermarketuri Market, 46 de magazine de proximitate Express sau Contact şi 18 unităţi de tip Supeco, un mix de discount şi cash&carry. Astfel, în total reţeaua număra 361 de magazine.

Gigantul Carrefour, prezent pe piaţa locală din 2001, a obţinut în primele nouă luni din an afaceri de peste 1,6 mld. euro în România, businessul fiind cu aproape 8% mai mare decât în aceeaşi perioadă din 2018.

Avansul a fost susţinut pe de-o parte de expansiune, iar pe de alta de creşterea consumului privat. Astfel, Carrefour România anunţă o creştere like for like - fără a ţine cont de expansiune - de 3,3%. Prin comparaţie, Institutul Naţional de Statistică anunţă un plus de 7% pentru perioada ianuarie-august, ultimele date disponibile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO